شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل
اس ام اس غمگین و دلشکسته

یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر / پر سوزترین گدازه از عشق بگیر / در هر نفسی که می تپی ای دل / یادت نرود اجازه از عشق بگیر . کاش مردم همه میدانستند / که اگر عشق نباشد دل نیست / یک دل سر جدا از تب عشق / به خود عشق قسم جز گل نیست . بی تو دری بودم به برون ، نگاهی به کران و صدایی به کویر . به من گفتی پر از آینده باشم / تو رفتی همچنان در خنده باشم / تو دریای منی ، من ماهی تو / جدا از تو نباید زنده باشم . مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد / عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی / که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد . ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد / فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد . اس ام اس غمگین ما که از آوار و ترکش همه رو به جون خریدیم / تو بگو همسنگر من ، ما تقاص چی رو میدیم ؟ این عشق است که میسازد و می سوزد و شاید ترانه ایست که هردم آوایش در دل جاریست ، لیکن هرچه هست زیباست . میخوام که عاشقت بشم / گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود / گفتم مزاحمت بشم .

پیامک و اس ام اس غمگین

ما که از آوار و ترکش همه رو به جون خریدیم / تو بگو همسنگر من ، ما تقاص چی رو میدیم ؟

این عشق است که میسازد و می سوزد و شاید ترانه ایست که هردم آوایش در دل جاریست ، لیکن هرچه هست زیباست .

میخوام که عاشقت بشم / گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود / گفتم مزاحمت بشم .

اس ام اس دلتنگی عاشقانه

اد کودکی مون بخیر … تا با کسی بازی میکردیم بهش وابسته میشدیم ، ولی الان تا به کسی وابسته میشیم باهامون بازی میکنه آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد حتی حق اینکه دوستمان نداشته باشد . اس ام اس دلتنگی خوشبخت اگر خار بکارد / از بخت خوشش لاله و ریحانه در آید / بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد / یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید . به چشمان تو قسم و آن نگاه نافذت ، به آن جمال بی بدیل و آن صداقت دلت ، تویی شراب آرزو که در شرار روزگار مرا ز خود ربوده ای . شاخه با ریشه ی خود حس غریبی دارد / باغ امسال چه پاییز عجیبی دارد / غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست دگر / با خبر گشته که دنیا چه فریبی دارد پروانه صفت چشم به او دوخته بودم / وقتی که خبردار شدم سوخته بودم / خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت / این بود وفایی که من آموخته بودم . بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی یک لحظه نبودنت میتوان فهمید .

اس ام اس های زیبای دلتنگی

پروانه صفت چشم به او دوخته بودم / وقتی که خبردار شدم سوخته بودم / خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت / این بود وفایی که من آموخته بودم .

بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد .

ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی یک لحظه نبودنت میتوان فهمید .

شعر عاشقانه زیبا

در جهان هرگز نشو مدیونه احساس کسی / تا نباشد رایگان مهرت گروگان کسی

دوستی مثل گلوله ی برف می مونه ، ساختنش آسونه ، ولی نگه داشتنش سخته !

بی تو بودن زنده موندن چه سود / چرا الکی گفتی : میام خیلی زود .

سرخی چشم کبوتر هیچ می دانی ز چیست ؟ نامه ام می برد و بر درد دلم خون می گریست .

از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه / نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه .
<a href="http://jokland.ir/cat/173" title="شعر عاشقانه">شعر عاشقانه</a>
نهادم بر لبت جان و دل فدا کردم / گر صد جان دگر داشتم فدایت می کردم .

می خوام یه چیز بگم ، گر چه دوریم ز هم / نمی ذارم توی دلم ، جا بگیره غصه و غم .

تو طبیبی و من بیمار عشق تو ام ، آیا می توانی مرا درمان کنی ؟ چگونه ؟

شعر عاشقانه و احساسی

یعنی اینقدری که صدا و سیما داره شبکه ی نسیم رو پخش آزمایشی میکنه …
ناسا شاتل رو که میخواست بفرسته فضا ، آزمایش نکرد !

سفر همیشه قصه ی رفتن و دل تنگیه / به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگیه / همیشه یک نفر میره آدمو تنها می ذاره / میره یه دنیا خاطره پشت سرش جا می ذاره !

بذار یه چیزی رو بگم صادقانه / گلم خیلی دوست دارم عاشقانه .

با نشاطم از نسیم پاک نفس هایت ، از رطوبت لب هایت ، از منظره ی زیبای چشمات ، از زمزمه ی گوشنواز صدات ، دوست دارم و نمی خواهم از دستت بدم .

متن های زیبا و جدید

راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن / گر هوس کردی مرا در نزد خود / تلفن را بر دار از ما یاد کن متن های زیبا میروم خسته و افسرده و زار / سوی منزلگه ویرانه ی خویش / به خدا می برم از شهره شما / دل شوریده و دیوانه ی خویش . تو ندانستی چه می خواهم ز تو / من نگفتم که بمان یا که برو / من فقط می خواستم شمعی شوم / تا بسوزم جان خود را نزد تو / تو ولی از آتشم ترسیدی و رفتی و / گفتی که : برو ! نه من نه تو . بزرگترین رنج ، رنج بودن است و چه لذت بخش است اینجا نبودن . بزرگترین درد دنیا اینه که بدونی پناه لحظه هات ، پناه دیگری دارد . باز هم ثانیه ها اسم تو را جار زدند / و دقایق امشب به تو تکرار زدند / سکوتی که در این عقربه ها می چرخید / نکند در دل تو اسم مرا دار زدند . دل تمنا می کند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای ؟ یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه تویی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

متن های زیبای 93

بزرگترین درد دنیا اینه که بدونی پناه لحظه هات ، پناه دیگری دارد .

باز هم ثانیه ها اسم تو را جار زدند / و دقایق امشب به تو تکرار زدند / سکوتی که در این عقربه ها می چرخید / نکند در دل تو اسم مرا دار زدند .

دل تمنا می کند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای ؟

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه تویی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

عاشقانه باحال

نقرین به عشق به عاشقی ، نفرین به بخت و سرنوشت ، به اون نگاه که عشقتو ، تو سرنوشت من نوشت ، نفرین به من نفرین به تو ، نفرین به عشق من و تو ، به ساده بودن منو ، به اون دل سیاه تو . هیچکس منتظر خواب تو نیست ، که به پایان برسد ، لحظه ها می آیند ، سالها می گذرند و تو در قرن خودت می خوابی ، هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دگران ، مگر انگیزه و عشق ! مگر آیینه و صلح و تقلا و تلاش . چه زیباست معشوقه ی کرمهای خاکی بودن در غم سرای مرگ ، زیرا معشوقه ی آدمیان بودن چیزی ندارد جز دل شکستن در رهگذر خاطرات . در بهار زندگی احساس پیری میکنم ، با همه ی آزادگی فکر اسیری میکنم ، بس که بد دیدم ز یاران به ظاهر خوب ، بعد از این با کودک دل سختگیری میکنم . تو هدیه ی الهی از سوی خداوندی برای سینه ی پر درد من ، عطر وجودت را برای شفا می بویم .عاشقانه گرچه دوری ز برم همسفر جان منی ، قطره اشکی در دیده ی گریان منی ، این مپندار که یادت برود از نظرم ، خاطرت جمع که در قلب پریشان منی .

عاشقانه احساسی

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ، حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد .
عشق بازیست نه بازی که مرا مات کنی ، نازنینا دل من صفحه ی شطرنج که نیست .
هم ترانه یاد من باش ، بی بهانه یاد من باش ، وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش .

جوک

زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است ، تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است . دل بستن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست ، اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگه ! ما از آن پاک دلانیم که ز کس کینه نداریم ، یک شهر پر از دشمن و یک دوست نداریم . در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !جوک خنده دار فرصت ها سخت به دست می آیند و زود از دست می روند ، پس سعی کن از آن گونه انسان هایی باشی که برای گفتن احساساتت از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداری ، شاید آن کسی که امروز هست فردا نباشد ! عشق چیزیست که به هیچ چیز دیگر شباهت ندارد !

جوک باحال

من خیلی سخت دوستش دارم و او …
خیلی راحت نمی فهمد !
فرشتگان از خدا پرسیدن : خدایا تو که بشر را آنقدر دوست داری چرا غم را آفریده ای ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفریدم ، چون این مخلوقه ی من تا غمگین نباشد به یاد خالقش نمی افتد .

جملات عاشقانه زیبا

که را گویم که این درد جانسوز ، که با ما نرگس او سرگران بود . (حافظ) من این دنیای فانی را به لبخند تو می بخشم ، من این جان عزیزم را به دیدار تو می بخشم ، نه دولت از خدا خواهم نه راحت از جهان خواهم ، اگر گویند که را خواهی ؟ فقط گویم تو را خواهم . تفکری که حیف نون را به جنون کشاند : پلیس + ۱۰ چند میشه ؟جملات زیبا دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نیست ولی حرفی که از ته دل باشه میتونه آدم بزرگی بسازه ! فرشته ها وجود دارن ، اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم : دوست . بزرگترین اقیانوس جهان (آرام) است ، پس آرام باش تا (جهان) باشی . ، ۲ ، ۳ را شمردم تک تک ، آهسته به دنبال تو رفتم با شک .

جملات بسیار زیبا

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست ، بلکه داشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .
شب شده بود ، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشید میگشت که یهو یک ستاره بهش چشمک زد ، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پایین ، میدونی چرا ؟ آخه گلها هیچوقت خیانت نمیکنن ، واسه همینه که گل آفتابگردان همیشه شبها سرش پایینه .

جوک خنده دار

غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر ، شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر . در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ، آسمان را دریاب ! دریای بیکران باشی یا گودال آبی کوچک ، فرقی نمی کند ، زلال باشی آسمان در تو پیداست . وقتی یه مرد توقع داره که زنش یه فرشته باشه باید قبلش یه بهشت واسه فرشتش فراهم کنه بعععله اینجوریاستاس ام اس خنده دار عشق در یک لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان ! این اساسی ترین تفاوت بین دوست داشتن و عشق است .

جوک خنده دار

همیشه تلخ ترین خاطرات زندگی را از کسی تجربه می کنیم که شیرین ترین خاطرات را با وی داشتیم .دریا هرچه دور شود ساحل باز هم کنار دریا می ماند ، ساحلتم دریای من .


از حقیقت های تلخ خسته ام ، یه دروغ شیرین بگو ، مثلا بگو دوستت دارم

جملات عاشقانه

چه خوب بود همه ی آدم ها می فهمیدند قبل از اینکه فسیل شوند به هم محبت کنند . غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم ، اگر همدم شبهای تنهایی من باشی . در جهان هر چه هست ، قسمت پر رویان است ، خون دل می خورد آنکه حیایی دارد .اس ام اس عاشقانه پیرمرد به زنش میگه بیا یاد قدیما کنیم ، من تو پارک باهات قرار میزارم تو بیا ، یکی ۲ ساعت طول میکشه نمیاد ، میره خونه میبینه زنش نشسته خونه داره گریه میکنه ، میگه چی شده ؟ میگه بابام نذاشت بیام ! در غریبانه ترین لحظه ی تنهایی خود ، چشمهایم را که در آن دریایی از محبت موج میزند به تو خواهم بخشید ، تا هیچ گاه به پاکی احساسم شک نکنی .

عاشقانه جدید

زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شادی ، امیدوارم که گیتار زندگیت همیشه بندری بنوازد .قبل از اینکه به کسی بگی دوست دارم ، خوب فکراتو بکن چون شاید چراغی در دلش روشن کنی که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد .

اس ام اس جدید 92

دیشب که عشق پرده ی قلب مرا درید ، آهی به رنگ درد تو بر تار دل تپید ، یعنی نفس ، نفس بکش ای پاره ی تنم ، شاید صدای قلب تو را آدمی شنید . زندگی یعنی همین لبخند تو ، عشق هم یعنی کسی مانند تو . خوب رویان بر سر بازار عشق ، با نگاهی دل فریبی می کنند ، ما که عمری دل به خوبان داده ایم ، پس چرا با ما غریبی می کنند . از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم ، گفت بنویس بی تو فردایی ندارم .اس ام اس کلام آخر ، خدایا از عشق امروزمان برای فرداهامان چیزی کنار بگذار ، برای آن روزی که فراموش می کنیم عاشق بوده ایم ، یک مشت ، اندازه ی یک لبخند ، یک خاطره اندازه ی یک نگاه ، تا دوباره بشکفد تا دوباره ببارد و سیراب گرداند همه ی روح و قلب و جانمان را .

اس ام اس

حکایت جالبیست : فراموش شدگان ، فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند .

دوباره فال حافط و دوباره توی فالمی ، همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی .

اس ام اس تیکه دار

در زمانی که وفا قصه برف در تابستان و صداقت گل ناپیداییست به که باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم ؟

اگه یه روز حس کردی نیا و آدماش به تو اخم کردن ، دلیلشو تو لب های بدون لبخند خودت جستجو کن .

اس ام اس خنده دار

شمع من گریه مکن پروانه می خواهد تو را ، در کنارت نیستم جانا نه می خواهم تو را ، دلم می سوزد از عشقت صدایم در نمی آید ، چه کنم با غم عشقت که دیگر نازنین من نمی آید .

اس ام اس خیانت

سه ستاره تقدیم تو باد ، یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه ، یه ستاره پر امید واسه هرکس که تو رو دید ، یه ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا .

اس ام اس عاشقانه

بوسیدن بعضیا حرام نیست !
جزء واجباته ، واجبه که هرچه زودتر ببوسیشون و …
بذاریشون کنار !

نمی دانم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی .

اس ام اس غمگین

ابر میشم تا یه روز بارانی از پشت پنجره نگاهم کنی .

چه مغرورانه اشک ریختیم ، چه مغرورانه سکوت کردیم ، چه مغرورانه التماس کردیم ، چه مغرورانه از هم گریختیم ، غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند ، هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم و هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم .

جملات زیبا

آرزویم این است ، نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر با شوق زیاد ، نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی ، عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد ، و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد .

جملات عاشقانه

دوستی یعنی برادر خواهری ، یعنی دو روح که چون انگشتان دست بهم نزدیک اند ولی در هم نمی آمیزند . (ویکتور هوگو)

عشق یعنی یک روح در دو بدن ، عشق موهبت آسمانیست . (ویکتور هوگو)

جوک خنده دار

چشمها را باید شست ، جور دیگر باید دید ، عشق را زیر باران باید جست ، دوست را زیر باران باید دید . (ترجمه اشعار خارجی)

عشق چون درختی است که رشد می کند و ریشه های عمیقی در وجود ها می دواند و بر قلب شکسته ای شاخ و برگ می دواند تا لبخند بزند . (ویکتور هرگو)

شعر عاشقانه

روشنی چشمات نداره مرزی ، تو خیلی بیشتر از اینا می ارزی . (مریم حیدر زاده)

بیا زندگی را بدزدیم ، آنوقت میان دو دیدار قسمت کنیم ، بیا زودتر چیزها را ببینیم . (ترجمه اشعار خارجی)