شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل
آموزش و روش انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به سیم کارت اعتباری

آموزش و روش انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به سیم کارت اعتباری

در این آموزش ما قصد داریم نحوه انتقال شارژ بین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را برای شما شرح دهیم با استفاده از این سرویس شما می توانید از سیم کارت اعتباری خود به هر مبلغی احتیاج داشتید شارژ همراه اول منتقل نمایید و هزینه این انتقال به صورت قبض می بایست پرداخت کنید به عبارت دیگر مبلغ شارژ بر روی صورت حساب ماهانه شما محاسبه خواهد شد و برای پرداخت قبوض خود می توانید از سرویس پرداخت قبوض ایتور بهره ببرید.

با استفاده از این سرویس شما می توانید سایر سیم کارت های اعتباری را با روشی بسیار ساده و آسان شارژ نمایید کارمزد و نحوه انجام آن در زیر ذکر شده است.

هم اکنون با استفاده از طرح جدید همراه اول شما می توانید از سیم کارت دائمی خود برای سیم کارت های اعتباری خود و یا دیگران و آشنایان اعتبار و شارژ همراه اول انتقال دهید روش انتقال نیز بسیار ساده می باشد که در زیر به طور مفصل در باره آن صحبت شده است.

امکان انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول برای تمامی مشترکین دائمی فعال می باشد و نیاز به هیچ گونه فعال سازی ندارد. به جز مشترکینی که در ذیل این مطلب به آنها اشاره شده است. همچنین تمامی مشترکین دارای سیم کارت اعتباری فعال میتوانند از این طریق شارژ همراه اول خود را افزایش دهند.

روش استفاده از این سرویس:
شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی 8911 از این سرویس کنید، که روش استفاده از آن در عکس زیر توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

همراه اول سرویس جدیدی با عنوان انتقال شارژ دائمی به اعتباری ارائه کرده که با استفاده از آن مشترکان دائمی میتوانند در زمان بسیار کوتاه از طریق خط خود برای مشترکین دارای سیم کارت اعتباری، شارژ همراه اول ارسال کنند. با استفاده از این روش مشترکین سیم کارت های اعتباری میتوانند علاوه بر روش های مرسوم برای تهیه شارژ مانند خرید اینترنتی شارژ، خرید از طریق خودپردازها، استفاده کارت خوان ها و کدهای USSD از خطوط دائمی نیز شارژ همراه اول دریافت نمایند. مبلغی که مشترک ارسال کننده ی شارژ برای خط اعتباری ارسال می کند در پایان دوره ی صورت حساب بر روی قبض مشترک محاسبه میشود و مشترک میتواند قبض خود را از طریق پرداخت قبوض، پرداخت نماید.

برای انتقال شارژ شما نیاز به رمز انتقال دارید که به روش زیر میتوانید آن را دریافت نمایید:
شما می توانید با استفاده از شماره 8910 و ارسال یک پیامک خالی به این شماره رمز انتقال شارژ مخصوص به خود را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که رمز انتقال شارژ برای هریک از مشترکین ثابت و غیر قابل انتقال می باشد پس تمام مسئولیت های آن به عهده مشترک می باشد و همراه اول هیج گونه مسئولیتی بابت رمز انتقال ندارد.

شما میتوانید با ارسال یک پیامک خالی به شماره 8911 راهنمایی های لازم جهت انتقال شارژ را دریافت نمایید، در تصویر زیر نحوه استفاده از سرویس انتقال شارژ همراه اول توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

بعد از اینکه شما تقاضای خود را مبنی بر انتقال شارژ را به شبکه ارسال کردید، سیستم ابتدا به درستی رمز، مبلغ شارژ همراه اول و شماره مشترک دریافت کننده شارژ می پردازد و سپس یک پیامک برای مشترک دریافت کننده شارژ ارسال می شود:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

اگر مشترک انتقال شارژ را تایید نماید، پروسه تکمیل میشود و هر مشترک ارسال کننده شارژ و دریافت کننده از طریق پیامک از انتقال شارژ باخبر می شوند:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

تعرفه انتقال شارژ همراه اول برای هر بار چهل تومان می باشد.

 انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

بند 7 : شرایط و محدودیت های استفاده از امکان انتقال شارژ

  • مشترکین دائمی در هرماه فقط میتوانند ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.
  • شارژ همراه اول قابل انتقال در هر بار انتقال شارژ باید مضربی از هزار تومان باشد و بین هزار تا ده هزار تومان باشد.
  • اگر مشترک داری شرایطی مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست و یا سیم کارت اداری باشد حق استفاده از این امکان را نخواهند داشت.
  • اگر مشترکین دائمی بدهی آنها به 60 درصد ودیعه شان برسد امکان استفاده از این سرویس از آنها سلب میشود.

 استفاده از این سرویس مزایا و ویژگی های فراوانی برای شما خواهد داشت یکی از این ویژگی می توان به این اشاره کرد که دیگر برای خرید شارژ نیاز به مراجعه به فروشگاه و یا خودپرداز نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که در هر مرحله که شما از طریق سیم کارت دائمی خود اقدام به انتقال شارژ همراه اول می نمایید هزینه ای مازاد از مبلغ ارسال شده از شما کسر خواهد شد این مبلغ به عنوان تعرفه انتقال شارژ از شما کم می شود.

حساب چند کاربره ایرانسل

حساب چند کاربره ایرانسل

در این طرح شما با خرید یک بسته اینترنت برای یکی از سیم کارتهایتان می توانید بسته را برای سایر سیم کارت های خود و یا سایر مشترکین share نمایید.

با استفاده از سرویس چند کاربره ایرانسل شما قادر خواهید بود برای یک سیم کارت ایرانسل خود یک بسته را خریداری نمایید و آن را با سایر مشترکین به اشتراک بگزارید.

امروزه داشتن یک اینترنت پرسرعت یکی از ملزومات زندگی ها می باشد. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که خواسته باشید بسته ی اینترنتی ایرانسلی را که برای یکی از سیم کارتهای ایرانسل خود خریده اید را با سایر سیم کارت های اعتباری ایرانسل به اشتراک بگزارید شاید بگویید این کار چه مزیتی دارد با یک مثال مزیت این طرح جدید ایرانسل را برای شما شرح می دهیم.با ایتور همراه باشید.

به فرض شما دارای یک تلفن همراه و یک سیم کارت ایرانسل برای آن می باشید برای این سیم کارت یکی از بسته های تشویقی ایرانسل را با خرید شارژ ایرانسل فعال کرده اید و علاوه بر این تلفن همراه، یک تبلت که داخل آن یک سیم کارت ایرانسل قرار دارد حال شما می توانید بسته ی ایرانسل خود را بین این دو سیم کارت به اشتراک بگزارید و مجبور به خرید شارژ ایرانسل و فعالسازی بسته ای دیگر برای سیم کارت دوم خود نباشید. این سرویس اولین بار توسط ایرانسل در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

 

اشتراک بسته های اینترنتی

معرفی حساب چند کاربره ایرانسل

نام این سرویس را ایرانسل، حساب چند کاربره نامیده است شما می توانید با خرید یکی از بسته های اینترنتی ایرانسل، این بسته را بین چندین سیم کارت به اشتراک بزارید با استفاده از این سرویس سایر سیم کارت ها نیز میتوانند از این بسته بهره مند شوند. به عنوان مثال شما می توانید یک بسته برای یکی از سیم کارت های خود خریداری کنید و آن را با سایر سیم کارت هایتان به اشتراک بگزارید توجه داشته باشید که خرید این بسته های ملزم به پرداخت تعرفه ی آنها با استفاده از شارژ ایرانسل میباشد.

 

طریقه فعالسازی حساب چند کاربره ایرانسل

برای فعال سازی این سرویس مشترکین ایرانسل میتوانند با کدهای USSD که در شکل زیر معرفی شده سرویس چند کاریره را فعال و یا غیرفعال نمایند:

نحوه اشتراک بسته های اینترنتی ایرانسل

پیشنهاد میشود برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی از کد USSD به شماره #400* استفاده شود.

 

نکات استفاده از حساب چند کاربره ایرانسل

مشخص کردن نفراتی که میتوانند از این بسته استفاده کنند توسط سرشاخه صورت میگیرد.

از این سرویس ایرانسل تنها می توانید در سیم کارت های اعتباری استفاده کنید.

مشترکی که اقدام به خرید بسته میکند سرشاخه نامیده می شود سرشاخه خود را باید عنوان زیر شاخه معرفی کند تا بتواند از بسته استفاده کند.

در صورتی که کاربری درحال استفاده از بسته دیگر ایرانسل باشد، سرویس چند کاربره نسبت به بسته ی قبلی او اولویت دارد.

توجه داشته باشید که میزان استفاده تمام کاربران با هم جمع میشود و از حساب چند کاربره ایرانسل کسر میشود.

توجه داشته باشید که در این سرویس تنها میتوانید از بسته های 2، 5 و 20 گیگابایتی استفاده کنید.

 

طریقه خرید شارژ برای سیم کارت های ایرانسل: برای خرید شارژ ایرانسل می توانید از سایت ایتور به آدرس etore.ir/buy مراجعه نمایید.

وبسایت etore.ir علاوه بر دارا بودن امکان خرید کارت شارژ برای اپراتورهای مختلف، منبعی برای آگاه شدن از آخرین طرح ها و سرویس اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول می باشد.

مشخصات بسته های اینترنت سه ماهه رایتل

طرح های ویژه دهه فجر اپراتور رایتل

هر ساله به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اپراتور های تلفن همراه از طرح و بسته های و سرویس های جدید خود رونمایی می کنند امسال هم از این
قائده مستثنا نمی باشد و رایتل با طرح های خود به استقبال این سالروز خواهد رفت.

به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نزدیک می شویم و به گزارش ایتور، اپراتور سوم کشور یعنی رایتل به مناسبت دهه فجر طرح های ویژه ای را برای هنر دوستان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته و همچنین به مناسبت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی طرح های ویژه ای برای سایر متقاضیان رایتل در نظر گرفته جزئیات طرح های ارائه شده را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.(شارژ رایتل)

شارژ رایتل

به مناسبت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران سی و شش درصد تخفیف رایتل 

اپراتور رایتل به رسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی حق علیه باطل، اقدام به ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشترکین به همراه سی و شش درصد تخفیف نموده است در تصویر میتوانید جزئیات این تخفیف های رایتل را مشاهده نمایید. با استفاده از این طرح می توانید در خرید شارژ رایتل خود صرفه جویی کنید.

خرید شارژ رایتل 

آشنایی با مشخصات بسته های اینترنت سه ماهه رایتل (سیم کارت دیتا)

خرید شارژ 

اوج مصرف، ساعات بین 2 تا 8 می باشد.

 

دکاگپ: بسته مصرفی رایتل در گروه خانواده دکا

امسال رایتل در طرح جدید رایتل با خرید یک سیم کارت اعتباری یه بسته دکاگپ به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این بسته ویژه ی کاربرانی است که علاوه بر تماس های داخل شبکه، میخواهند با افراد غیر رایتلی دیگر نیز تماس برقرار کنند و پیامک ارسال کنند و می خواهند که در شارژ رایتل خود صرفه جویی کنند مهلت استفاده از سرویس 30 روز می باشد و تصویر زیر شما میتوانید خدمات ارائه شده در این هدیه را مشاهده کنید:

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

روش ثبت نام در طرح ویژه ی دهه ی فجر رایتل

مشترکین و کسانی که متقاضی ثبت نام در این طرح می باشند می توانند به وبسایت رایتل مراجعه نمایند و از قسمت ثبت نام و خرید و قسمت ثبت نام ویژه دهه فجر 93 اقدام به ثبت نام نمایند و یا به صورت حضوری به فروشگاه های رایتل مراجعه کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به صورت حضوری:
شناسنامه عکس دار و یا اصل کارت ملی به همراه کپی آنها.

 

توجه داشته باشید که سیم کارت های ارائه شده در این طرح مشمول دریافت سیم کارت هدیه ی رایتل می باشند.
مشترکین رایتل از هدیه های بسته آغازین رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل امکان پذیر است. برای خرید شارژ رایتل می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.
تمامی مشترکان رایتل برای دریافت سرعت های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه ارائه مدارک الزامی است.

بسته دکاگپ که یکی از اعضای خانواده دکا می باشد برای شما 10 هزار دقیقه مکالمه داخل شبکه، 10 هزار پیامک داخل شبکه، 130 دقیقه مکالمه برون شبکه به ارمغان خواهد آورد.

منبع: رایتل و طرح های ویژه دهه فجر