شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل
شارژ مستقیم رایتل

گفتی فراموش کردن کار ساده یست ، تو فراموش کن ، من این ساده ها را بلد نیستم !

کوله بارم بر دوش ، سفری تا ته تنهایی محض ، سازکم با من گفت : هرکجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، تو بگو از ته دل ، من خدا را دارم .

اگه تو کوچه پس کوچه های قلبم گم شدی ، دنبال کسی نباش که بهت آدرس بده ، چون فقط تو اونجایی !

اس ام اس خیانت و بی معرفتی جدید

رای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین ! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست . ثانیه ها ، روزها ، ماهها ، حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند . امید به فردا را از کرم ابریشم بیاموزیم که تمام عمر قفس می بافد ، ولی به امید پریدن است .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

این روزها شیر هم راضیه با دمش بازی کنن ولی با دلش نه ! گلحظه ای پیش آرام صدایت کردم و تو آرام آرام صحن رویاهایم را حریم خود کردی . تویی درد من و درمانم از تو / سرآغازم ز تو پایانم از تو / چنین که می دوی در رگ رگ من / جدا کی می کند هجرانم از تو ؟ با قلبی از عشق ، با خطی از حریر محبت ، بر روی برگی کهنه از یاس ، می نویسم : به یادتم با معرفت ! قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه / قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه . برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری .

اس ام اس خیانت و بی معرفتی جدید

با قلبی از عشق ، با خطی از حریر محبت ، بر روی برگی کهنه از یاس ، می نویسم : به یادتم با معرفت !

قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه / قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه .

برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری .

اس ام اس تیکه دار باحال

نمیخواهم قلب تو باشم که با هر اتفاق بشکنم ، میخواهم روح تو باشم که تنها در هنگام مرگ از تو جدا شوم . من به یادت آه را بر روی غم حک میکنم تا بدانی انتظار دوست یعنی اوج عشق .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را / می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را . میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا / خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا . مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها / دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها / گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است / مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها . صفای عالم مستی غمم را برده از یادم / بیادم باش و یادم کن با یاد تو من شادم . به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام ، چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را . ماهی که از آب جدا بشه فدا میشه / تو آبی من ماهی ، فدات بشم الهی . این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند / یک روز برای دیدنت می آیم / اما اگر این فاصله ها بگذارند . توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی منو بزاری توی انفرادی قلبت !

پیامک و اس ام اس تیکه دار

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام ، چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را .

ماهی که از آب جدا بشه فدا میشه / تو آبی من ماهی ، فدات بشم الهی .

این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند / یک روز برای دیدنت می آیم / اما اگر این فاصله ها بگذارند .

توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی منو بزاری توی انفرادی قلبت !